CRM-koulutus ja käyttöönotto

Asiakastiedot tehokkaammin käyttöön

Lopeta puuhastelu ja ota käyttöön CRM eli asiakastuloinen (vääräuskoiset käyttävät termiä asiakaslähtöinen) toimintamalli.

Voit aloittaa sen  tarkastelemalla laskutusraporttia viime vuodelta. Keneltä yrityksesi liikevaihto tulee? Asiakaskohtaisessa laskutusraportissa kärkipäässä olevista asiakkaista 10 % pitää olla avainasiakkaita, joiden palvelemiseen käytät 80 % ajastasi. Tämä tarkoittaa, että asiakaskäyntien ja -soittojen ja sähköpostien lisäksi kannattaa miettiä, kuinka saat tuotteesi ja palvelusi paremmin vastaamaan asiakkaan tarpeita. 

Ilmoittaudu mukaan Nyt!

myyntiputki

 

Avainasiakkaat takaavat yrityksesi ja palveluidesi kehityksen ja haluttavuuden myös tulevaisuudessa.

Sen tähden ole kiinnostunut heistä ja kysy. Tiedätkö avainasiakkaiden liiketoiminnasta, heidän asiakkaistaan, tuotteista, tulevaisuuden suunnitelmista? Tiedätkö kuinka ja koska he haluavat, että heihin ollaan yhteydessä? Ovatko he tyytyväisiä yritykseltäsi saamaansa palveluun? Kuka on asiakkaan yhteyshenkilö? Käytä vastauksista ja palautteista saatuja tietoja parantamaan yrityksesi palveluja ja tuotteita.

CRM:ssä on kyse siitä, onko sinulla oikeaa tietoa asiakkaista ja osaatko sovittaa omat palvelusi/tuotteesi kysyntään? Avainasiakkaiden kanssa kannattaa viettää paljon aikaa miettimällä yhdessä parempia tuotteita ja palveluita.

 

Vakioasiakkaat pitävät rattaat pyörimässä.

Avainasiakkaiden lisäksi yrityksellä on vakioasiakkaita, jotka ovat toivottavasti tyytyväisiä saamaansa palveluun. Heidän kanssaan käytä aikaasi vähintään 15 %.

VakioasiakkaatSe tarkoittaa, että työpäivän aikana kontaktoit, lähetät tietoa tai mietit heille parempia palveluja kokonaisen tunnin ajan.  Mieti kuinka voisit palvella heitä niin, että saat heidät vieläkin tyytyväisemmäksi ja ehkä ostamaan lisää. Onko heillä tarvetta jollekin uudelle tuotteelle/palvelulle?

Mieti kuinka “hoidat” heitä tänä vuonna eli koska ja kuinka kontaktoit ja miksi? Lähetä vakioasiakkaille palautekyselyjä ja analysoi vastauksia. Tärkein tehtäväsi on pitää vakioasiakkaat tyytyväisenä eli palvella hyvin.

Kuinka teet uusasiakashankintaa?

Tee liidien keruusta jokapäiväinen rutiini, kuinka keräät tiedot asiakastietokantaan.

Avain- ja vakioasiakkaiden lisäksi tarvitaan uusia asiakkaita. Aikaa meillä on kai vain muutamia minuutteja päivässä käytettävissä, joten automatisoi ja tehosta liidien keruu.

Tiedätkö kuinka ja mistä saat uusia liidejä? Mieti voisitko kerätä liidejä kotisivuilla esim. yhteystietolomakkeella? bloggaamalla?  messuilta? tapahtumista? sähköpostilistoista?
Mitä muita toimenpiteitä kannattaa tehdä, että saat paljon liidejä myyntiputken alkupäähän?

Toimiiko liidien kontaktoinnissa sähköposti tai puhelin paremmin? Voisiko avainasiakkaasi suositella sinua? 

Lopeta puuhastelu ja kohdista resurssit tuottavaan toimintaan?

Yrittäjä ota käyttöön markkinoiden edullisin ja kehittyvin pilvipalvelu Zoho CRM. Se parantaa asiakastyytyväisyyttä ja lisää myyntiä.

Zoho CRM pilvipalvelu on käytössä yli 15 miljoonassa yrityksessä maailmanlaajuisesti.  Suuri asiakasmäärä takaa sen, että softaa kehitetään koko ajan, joten saat viimeisimmät ominaisuudet helposti käyttöösi. Saat markkinoiden edullisimman CRM-järjestelmän koulutuksen ja käyttöönoton samassa paketissa.

Koulutus ja käyttöönotto

Yhdessä paketissa, jonka kesto voi olla vain neljä puolenpäivän jaksoa hintaan  1 390 € + alv  / yritys (max 4 hlöä). Ota yhteyttä täyttämällä ja lähettämällä alla oleva lomake tai soittamalla Tuula Maunula 0400 700 519 tai spostilla etunimi.sukunimi@dinopro.fi.

Saat Zoho CRM:n yrityksesi käyttöön edullisesti, jopa 10 yhtäaikaista käyttäjää veloituksetta. Maksat vain lisäominaisuuksista, kun tarvitset niitä.  On helpompi kehittää yrityksen palveluita ja tuotteita, kun ottaa selvää asiakkaan tarpeista.

Sovitaan veloituksettomasta kartoitusajasta.

Hallittua ja suunniteltua myyntityötä, joka tuottaa tulosta.

Nimi:*
Sähköpostiosoite:*
Tehtäviä työlistalle.:*
Aloitus päivämäärä: